Günümüzün rekabetçi piyasa koşullarında, paydaşlar ve iş ortaklarımız ile etkili ve kuvvetli bir işbirliğine dayalı bir iş modeli yaratmak daha da önemli hale geliyor. Bu eğitim, kuvvetli bir yönetişim yapısı ve paydaş ilişki yönetimi ile müşteri memnuniyeti ve odağınızı artırarak büyüme fırsatlarını keşfedeceğiniz bir eğitimdir.
Eğitim İçeriği
- Müşteriye yansıyan kurumsal yüzümüz bayilerimiz ve seçim süreci
- Bayi yönetiminde etkili kontrat yönetimi prensipleri ve boyutları
- Pazar Trendleri ve Rekabet Analizi, satış stratejisi ve hedef belirleme süreçleri
- Bayi raporlamaları ve analizler aracılığıyla stratejik kararlar alınması
- Bayi ilişkilerinde kontrat, iletişim, kriz ve çatışma yönetimi
- Vaka üzerinden kriz yönetim senaryosu grup çalışması
- Bayilerde yetenek yönetim ve kazanım süreci
- Bayi eğitim ve gelişim mekanizmalarının performans etkisi
- Bayi yönetiminde teknolojinin kullanım alanları ve fırsatlar grup çalışması
- Bayi değerlendirme kriterleri ve performans ölçütleri, geri bildirim süreci
Katılımcı Profili:
- Bayi yönetim süreçleri konusunda bilgi sahibi olmak isteyen çalışanlar katılabilir.
Eğitim Süresi:
- 2 gün