İnsan odağında tasarlanmayan süreç ve ürünlerin, çalışan veya müşteri deneyiminde yarattığı olumsuz etkiyi günlük hayatımızda farklı örneklerle görmekteyiz. Her yıl milyonlarca çalışanın işlerinden ilk bir yıl içerisinde ayrılmayı tercih ettiğini, aldığı hizmetten memnun olmayan tüketicilerin marka ile yollarını ayırdığını veya milyonlarca ürünün çöpe atılmak zorunda kalındığını biliyor muydunuz? Tasarım odaklı düşünme artık üniversite sıralarından başlayarak, sahip olunması gereken bir düşünce ve problemleri ele alış biçimi. Bu yetkinliği kurumunuza kazandırmaya veya insan odağında tasarımlara ihtiyacınız varsa sizlere çalışan ve müşteri boyutundaki deneyimlerimiz ile uygulamalı öğrenme deneyimi sunuyoruz. Bu yetkinliği kazanarak sürdürülebilir ürün, hizmet ve süreç tasarımlarını hayata geçirmeniz mümkün olacaktır. Eğitimimiz Design Thinking ile ilgili teorik bilgilerle birlikte katılımcıların birebir deneyimleyerek öğrenebilmesi için kendilerinin getireceği çözüm bekleyen gerçek bir problem üzerinde çalışarak ilerlemektedir. Bu problemin birkaç ekibin dahil olması gereken bir süreç, çalışan veya müşteri deneyimine konu olan bir hizmet veya ürün olabilir. Eğitim süresince gerçek hayattan ve farklı sektörlerden örnekler de sunulmaktadır. Kullanıcıların bu eğitim sonunda pratikte uygulayabilecekleri metot ve yöntemlerle de ayrılması hedefl enmektedir. Eğitimimiz, üretim ve hizmet sektöründen güncel örneklerle ve sınıfta yapılacak uygulamalar sırasındaki aktif geri bildirim süreci ile verilmektedir.
Eğitim İçeriği
- Neden Tasarım Odaklı Düşünme?
- Tasarım Odaklı Düşünme Nedir?
- Tasarım Odaklı Düşünme Zihniyeti
- Ne Zaman Kullanılır?
- Tasarım Odaklı Düşünme Modeli
- Gerçek bir problem üzerinde deneyimleme
- Öğrenimleri gerçek hayat taşıma fırsatlarının değerlendirilmesi
Katılımcı Profili
- Kendini bu konuda geliştirmek isteyen herkes katılım sağlayabilir.
Eğitim Süresi: 2 Gün