Müşteri deneyiminin her geçen gün firmaların büyümesinde etkili olduğu ve hızla farklılaşan ihtiyaçlarla birlikte yeni markaların piyasaya girişi ile birlikte talebi satışa dönüştürmek daha da önemli hale geliyor. Bu eğitim franchise ağlarında görev yapan ve sahada aktif bir şekilde müşteri ya da potansiyel müşteriler ile iletişim içerisinde olan bölge müdürlerimiz için hazırlanmıştır.
Eğitim İçeriği
- Franchise Sistemi ve Marka Hikayelerinden Örnekler
- Franchise Sisteminin Avantaj ve Riskleri
- Franchise Satış Süreci ve 5 Aşamalı Model
- Her Aşama için Mini Vaka Senaryosu Analizi
- Rol Oyunları, Geri Bildirimler ve Grup İçi Tartışma
- Bölge Müdürü Rolü ve Etkili İletişim Teknikleri
- İletişim Stilini Tanıma ve Test Uygulaması
- Satış Teknikleri
- Tamamen İnteraktif Grup Çalışmaları, Vaka Analizleri ve Koçluklar İle Öğrenme Deneyimi
Katılımcı Profili:
- Franchise stratejileri konusunda bilgi sahibi olmak isteyen çalışanlar katılabilir.
Eğitim Süresi:
- 2 gün