Kişilerin iç ve dış dünyaları arasındaki denge sağlanmış olması, coşku ve enerjilerinin dışarıya doğru bir şekilde yansıtılması ve verdikleri ilk izlenimin olumlu olması iş hayatındaki profesyonel görünümleri için çok önemlidir. Bunun için öncelikle katılımcıların kendileri, başkaları ve dünya ile kurdukları iletişim becerileri ile karşılarındaki kişileri etkileme ve ikna etme becerilerinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
Eğitim İçeriği
- Profesyonellik (Profesyonel İnsan Kimdir? / Nasıl Etki Yaratırız? / Etki Yaratmak Size Ne Sağlar?)
- Kişisel Marka Yönetimi (Kişisel Marka Tasarlama ve Sunma / Algı Yönetimi Temelleri / Ünlü Markalardan Çarpıcı Örnekler / İletişimde Algı Yönetiminin Önemi / Kişisel Farkındalık)
- Dikkati Belirleyen İç ve Dış Faktörler
- Algıyı Etkileyen Olumsuz Faktörler
- Beden Dilini Okumak
- Case Study ( SÜT Markası Yaratma ve Pazarlama Çalışması )
- Kişisel Marka Yönetimi
- Kişisel Marka Çalışması
- Profesyonel İmaj Nedir? (Profesyonel İmaj Nasıl Yaratılır? / Kişisel İmajım Nasıl? / Sen Sus «Beden Dilin» Konuşsun / Kişisel Görünüm Kişisel Davranışlar / İş ve Sosyal Yaşam Etiketi / Protokol ve Etiket Kuralları / Etkili İletişim ve Dinleme / İş ve Sosyal Yaşamda Neredeyim? / Kurumsal ve Toplumsal Görgü ve Nezaket Kuralları / Tanıştırma ve Kartvizit Kültürü)
- Kişilerin İç Dünyalarına Yolculuk (İnsan Davranışları / Kendinizi Tanımak / Doğru Bir İletişim Stili / Eleştirilere Açık Olmak
- Kendini Yönetmek (Başarma Dürtüsü / Bağlılık İlkesi / İnisiyatif Alabilmek / İyimser Tutum)
Katılımcı Profili
- Tüm çalışanlar
Eğitim Süresi: 2 Gün