MÜŞTERİ ODAKLILIK (BÜYÜLEYEN HİZMET)

Her zincirde olduğu gibi, sizin kurumunuzun zincirinin gücü, en zayıf halkasına bağlıdır. Müşteri memnuniyetinde esas hedef zincirin bir bütün olarak çalışmasını sağlamaktır. Katılımcılar, müşteri memnuniyetinin kurum için önemini fark ederek, hizmetin soyut olduğunu ve müşteri odaklılık kavramının tamamen çalışanlara bağlı olduğunu anlayacaklardır. Katılımcılar, etkili iletişime, aldıkları sonuçların so - rumluluğunu daha fazla yüklenmeye yönelik gelişkin bakış açısı ve müşteri odaklı yaklaşımı kazanacaktır.

Eğitim İçeriği

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • Müşteride beklenilen davranış göstergeleri
  • İletişimde Kritik Başarı Faktörleri
  • Beden Dili; Nasıl Okuyoruz, Nasıl Okunuyoruz.
  • Beden Dili İpuçları; Kültürel Farklar
  • Beden Dili; Sizinle İlgili Kurallar, Diğerleriyle İlgili Kurallar
  • Sizin Tarzınız Nedir?
  • Farklı Davranış Tarzlarına Yönelik Etkili İletişim İçin Stratejiler
  • Davranış Tarzınıza Göre Gelişim Alanlarınız
  • Etkileme – İkna Modeli / Düşük Tepki
  • Siz Nasıl İkna Ediyorsunuz?
  • İkna Etmenin Kuralları
  • Hayat Pozisyonları; Çekingenlik, Saldırganlık ve Atılganlık
  • Atılganlık Seviyeleri
  • Güvenli Davranış İçin Kurallar
  • Güvenli Davranış Modelinin İletişime Yansıyan Boyutu
  • İletişimdeki Kazançlarımız ve Kayıplarımız
  • Müşteri Deneyimi Konuşuyor
  • Müşteriye Karşı Paradigmalarımız
  • Hizmette Mükemmellik
  • Şikayet Yönetimi (Müşteri Ne İster, Ne Bekler)
  • Soru Sormak / Dil kalıpları
  • Müşteri sadakati yaratmak ve rekabet avantajları yakalamak için altın kurallar

Katılımcı Profili

  • Tüm çalışanlar

Eğitim Süresi: 2 Gün

Bizimle İletişime Geçin

Adres

Ağaoğlu My World Barbaros Mh. Dereboyu Cd. Fesleğen Sk. B2 Blok D. 82 Ataşehir – İstanbul

info@yalindanismanlik.com.tr
(532) 293 9439
×
Merhaba, bilgi almak ister misiniz?

Tüm hakları saklıdır | Copyright 2021   Website made by More IT