TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Tedarik Zinciri Yönetimi Eğitimi

Tedarik Zinciri Yönetimi; hammadde temininden , üretime ve son müşteriye kadar bir malın veya ürünün ulaşabilmesi için bir değer zincirinde yer alan tedarikçi, üretici , dağıtıcı ve son kullanıcı arasında ürün/ malzeme , bilgi ve paranın yönetimidir. Tedarik Zincir Yönetiminin temel amacı müşteri tatminini artırırken, çevrim zamanının azaltılması ve stokla ilgili maliyetlerinin azaltılmasını sağlamaktır. Tüm amaçlar doğrultusunda tedarik zinciri bütününde haberleşmenin ve bilgi paylaşımının artırılması gerekmektedir.

Bu eğitim, tedarik zincirlerinin yönetimi konusunda bilgi sahibi olmak  isteyen katılımcılar için, tedarik zinciri düşüncesi, tedarik ve dağıtım şebekelerinin tasarımı, talep ve arz planlaması, stok yönetimi ve performans ölçütlerini detaylarıyla aktarmayı amaçlar.

İçerik ;

  • Tedarik Zinciri Yönetimi Nedir
  • Tedarik Zinciri Bileşenleri
  • Lojistik ve Değer Zinciri Bileşenleri
  • Tedarik Zinciri Tasarımı, Tedarik Zinciri Planlaması ve Veri Akışı
  • Depo ve Dağıtım Merkezleri Yönetimi
  • Malzeme İhtiyaç Planlama ve Stok Yönetimi
  • Taşıma Yöntemleri – Incoterms 2020
  • Tedarik Zincir Maliyeti ve Lojistik Plan
  • Dış Kaynak Kullanımı – 3PL & 4PL
  • Tedarik Zinciri Risk Yönetimi
  • Tedarik Zinciri ve Satınalma Organizasyon Yapısı
  • Tedarik Zinciri Performans Yönetimi ve SCOR Modeli
  • Tedarik Zinciri Dijital Dönüşümü ve Yeni Gelişmeler
  • Tedarikçi Yönetimi ve Stok Yönetimi

Katılımcı Profili;  

  • Tedarik Zinciri ve Satınalma birimlerinde görev yapan mühendislik, uzmanlar, orta ve üst düzey yöneticiler ve diğer bölüm çalışanları

Süre;

  • 2 Gün

Bizimle İletişime Geçin

Adres

Ağaoğlu My World Barbaros Mh. Dereboyu Cd. Fesleğen Sk. B2 Blok D. 82 Ataşehir – İstanbul

info@yalindanismanlik.com.tr
(532) 293 9439

Tüm hakları saklıdır | Copyright 2021   Website made by More IT