Şirket içerisinde ki süreçlerde ki darboğazları keşfederek, verimlilik sağlamak ve müşteri memnuniyetini artırmak için doğru süreç tasarımına ihtiyaç vardır. Süreçlerinizden memnuniyeti artırmak ve darboğazların iyileştirmek için süreç tasarımını tekrardan ele almak gerekiyor. Bu sayede müşteri teslimat sürelerini iyileştirerek satış cironuz artırıp maliyetlerinizi de aşağı çekebilirsiniz. Kanban University tarafından verilen global bir geçerliliği olan sertifikalı bir eğitimle vaka çalışmaları ve gerçek hayattaki uygulamalar ile bunu öğrenebilirsiniz.
Eğitim İçeriği
- Evrimsel değişim yaklaşımı ve Kanban
- Değişim yönetimi ve hizmet sağlamanın prensipleri
- Kanban Olgunluk Modeli, KMM • Vaka Çalışması
- Organizasyon seviyesinde Kanban
- Sistematik Kanban Modeli’nin organizasyon seviyesinde yayılımı
- Sürekli iyileştirme felsefesi ve geri bildirim döngüleri
Katılımcı Profili
- Proje yönetimi, tedarik zinciri, üretim, bilgi teknolojileri, satış ve satış sonrası ile AR-GE ekiplerinde çalışan tüm çalışanları katılımı önerilmektedir
Eğitim Süresi: 1 Gün