Şirket içerisinde ki süreçlerde ki darboğazları keşfederek, verimlilik sağlamak ve müşteri memnuniyetini artırmak için doğru süreç tasarımına ihtiyaç vardır. Süreçlerinizden memnuniyeti artırmak ve darboğazların iyileştirmek için süreç tasarımını tekrardan ele almak gerekiyor. Bu sayede müşteri teslimat sürelerini iyileştirerek satış cironuz artırıp maliyetlerinizi de aşağı çekebilirsiniz. Kanban University tarafından verilen global bir geçerliliği olan sertifikalı bir eğitimle vaka çalışmaları ve gerçek hayattaki uygulamalar ile bunu öğrenebilirsiniz.
Eğitim İçeriği
- Simülasyon oyunu ile akışı deneyimlenmesi
- Değişim yönetimi ve hizmet sağlamanın prensipleri
- Kanban prensipleri ve pratikleri
- Kanban metrikleri ve gerçek hayatta uygulama alanları
- Vaka çalışması ile analiz ederek öğrenmeyi pekiştirme
- Gerçek hayattan örnek ile Kanban Sistemi Tasarımı Yapılması
Katılımcı Profili
- Proje yönetimi, tedarik zinciri, üretim, bilgi teknolojileri, satış ve satış sonrası ile AR-GE ekiplerinde çalışan tüm çalışanları katılımı önerilmektedir
Eğitim Süresi: 2 Gün