Süreç Yönetimi Eğitimi
Süreç Yönetimi; Kalite Yönetim Sistemi’nin temel taşıdır. İşletmenin yapısına uygun ve doğru tanımlanmış ve doğru uygulanan bir Süreç Yönetimi, standartlaşmayı ve süreç performanslarını doğru belirlemeyi ve ölçmeyi sağlar. Süreç eğitimi; “Risk Temelli Düşünce”ye odaklanarak kuruluşlarında Süreç Yönetimini oluşturmak/mevcut sistemi iyileştirmek isteyen işletmelere, kendi süreçlerini doğru şekilde tanımlamak, işletmek, performanslarını izlemek ve sürekli iyileştirmek için yaklaşımlar ve yöntemler aktarmayı amaçlar.
İçerik ;
- Süreç nedir?
- Süreç Yönetimi nedir?
- SIPOC nedir?
- ISO 9001 ve IATF 16949 standartlarının Süreç Yönetimi ile ilgili şartları
- Süreçlerin belirlenmesi
- Süreç seviyelerinin belirlenmesi
- Süreçlerin ilişkilerinin kurulması
- Süreçlerin tanımlanması (amacı, sahibi, sorumluları, faaliyetleri, tedarikçileri, girdileri, çıktıları, müşterileri, kaynakları, riskleri, fırsatları)
- Süreçlerin dokümante edilmesi
- Süreçlerin performans göstergelerinin belirlenmesi
- Süreçlerin ölçülmesi ve izlenmesi
- Kritik başarı faktörleri
- Kritik süreçlerin belirlenmesi
- Süreçlerin iyileştirilmesi
Katılımcı Profili;
- Üretim, Mühendislik, Kalite, Yalın Üretim Sistemi Mühendis ve Teknisyenleri.
Süre;
- 1 Gün