YERİNDE KALİTE/KONTROL PLANLAMA EĞİTİMİ

Değer akışı boyunca, sürece değer katmayan ancak maliyeti arttıran her türlü israfın önlenmesi ve azaltılması yoluyla rekabet üstünlüğüne sahip, kârlı bir işletme yaratmak için geliştirilen, tam zamanında üretim, sürekli akış, sürekli iyileştirme (Kaizen), çekme, görsel yönetim, problem çözme gibi yöntemlerin başarıya ulaşması ancak etkin bir yerinde kalite sistemi ile mümkün olmaktadır.

Problemlerin oluşmadan önlenmesi, oluşan problemlerin oluştuğu yerde tespit edilmesi, çözülmesi ve problem tekrarını önleyecek sistematik problem çözme çalışmalarının uygulanması, doğrulanması ve sürdürülmesine yönelik Yerinde Kalite uygulamaları ile ilk seferde doğruluk oranlarında, tamir ve müşteri geri dönüş oranlarında %30 – % 80 arasında gelişmeler görülebilmektedir. Kalite performansındaki iyileşmeler akış süresini kısaltmak için yapılan pek çok geliştirme çalışmasının sürekliliğini ve etkinliğini de arttırır.

Eğitim İçeriği

  • Neden Kalite? Yalın Yönetim ve Kalite İlişkisi, Yerinde Kalite Kavramı ve Bileşenleri
  • Kalitesizliğin Önlenmesi, İlk Seferde Doğruluk
  • Standartlaşma, Ayar Doğrulama Sistemleri
  • Kalitesizliğin Akıtılmaması, Etkin Kontrol Yöntemleri, Etkin Problem Çözme, PUKÖ Döngüsü
  • Kontrol Planlama
  • Doğru ve Etkin Hata Sınıflandırması ve Öncelik Belirleme
  • Hızlı ve Etkin Acil Önlemler, Etkin Düzeltici Faaliyet Yönetimi, Etkin Ekip Yönetimi

Katılımcı Profili

  • Firmada sistemin kurulması ve uygulanmasından sorumlu olan yönetici, müdür, mühendis ve (ilk kademe yöneticiler

Eğitim Süresi: 1 Gün

Bizimle İletişime Geçin

Adres

Ağaoğlu My World Barbaros Mh. Dereboyu Cd. Fesleğen Sk. B2 Blok D. 82 Ataşehir – İstanbul

info@yalindanismanlik.com.tr
(532) 293 9439
×
Merhaba, bilgi almak ister misiniz?

Tüm hakları saklıdır | Copyright 2021   Website made by More IT