Kurumsal hayatta takım çalışması esastır. Takım halinde çalışmak ve o sinerjiyi ya - ratmak, insanların birbirlerini etkin bir şekilde dinlemelerini, bilgilerini, tecrübelerini paylaşmalarını, profesyonel olarak geribildirim almalarını – vermelerini, olumlu deği - şiklikler yapmalarını ve karşılıklı güven oluşturmalarını sağlar.
Eğitim İçeriği
- Profesyonellik nedir? Profesyonel insan kimdir?
- İnsan İlişkileri ve İletişim Modeli / İletişimde Kritik Başarı Faktörleri
- Tutum, Tavır ve Davranışlar
- Johari Penceleri – Açık , Gizli, Bilinmeyen ve Kör Alanlarım
- Farklı Bireyleri Algılama (Değerler, Bilinç Dışı, Konfor Alanı, Ön Yargı)
- Kendimizi İfade Etmede Davranış Şekillerimiz
- Departmanlar ve Kişiler Arası İletişimin Önemi ve İşe Yansıması
- Takım ve Grup Kavramı Arasındaki Farklılıklar / Takımın Özellikleri / Takım Çe - şitleri / Takım Ruhu Neden Önemli? / İyi Bir Takım Oyuncusunun Temel Dav - ranış Özellikleri
- Aktivite (Mimari Tasarım ve Yapı) / Takım İletişiminde Sinerji
- Etkili Takım Çalışması İçin Olmazsa Olmazlar
- Güçlü Yönleri Takım Başarısına Aktarma
- Takım İçi Dayanışma – Çatışma İlişkilerini Yönetme
- Kişisel Kalite Kavramı / Rol Model Yaklaşım
- Yöneticilik Yaklaşımındaki Farklılıklar ve Takıma Yansıması
- Grubun Takım Haline Dönüşme Aşamaları
- Ekip Üyeleri Arasında Delegasyon ve Dereceleri
- İçsel Motivasyon ile Performans İlişkisi
- İlkel Beyin / Düşünen Beyin / Hisseden Beyin
- Davranış Kalıplarının İş ve Özel Hayatımıza Etkisi
- Başarı ve Mutluluk İlişkisi ile İyimserliğe Etkileri
- Hedef Belirleme ve Eylem Planları
- Ortak Hedef ve Bilgi Yönetimi
- Kendini Yönetme Sanatı / Kontrol - Denetim - Değerlendirme
- Etik ve İs Ahlakı Uygulamalarının Önemi
- Hadi, Aynayı Kendimize Tutalım! Nasıl Görünüyoruz?
Katılımcı Profili
- Uzman seviye tüm çalışanlar
Eğitim Süresi: 2 Gün