KURUM KÜLTÜRÜ VE AİDİYET (ÇALIŞAN BAĞLILIĞI)

Kurum Kültürü ve Aidiyet (Çalışan Bağlılığı)  Eğitimi

Toplumlar gibi kurumların da amaçları, iş hayatına bakış açıları, değerleri, ilkeleri, kendilerine özgü nitelikleri vardır. Bu bağlamda, bir kurumun tüm çalışanları tarafından paylaşılan inanç, anlayış ve kurallar bütünü o kurumun kültürünü oluşturur. Kurum kültürü, ilgili kuruluş için neyin önemli olduğunu ve kişilerin birbirileri ile olan etkileşim biçimini belirler ve ne için çaba gösterilmesi gerektiğini anlatır. Ayrıca, çalışanlara organizasyonel aidiyet hissi kazandırır. Kurum Kültürü ve Aidiyet Eğitimi kurum çalışanlarında bu aidiyet hissinin geliştirilmesi ve kurum bünyesinde olumlu bir ortam yaratılması konusunda önemli katkılar sağlayacaktır.

İçerik ;

  • Tanışma ve hedeflerin belirlenmesi
  • Kurumsal Kültürün Tanımı ve Özellikleri
  • Kurum Kültürü Neden Önemlidir?
  • Kurum Kültürünün Yararları
  • Kurumun Konuşulan ya da Konuşulmayan Kuralları ve Ortak Değerleri
  • Kurum Sembollerinin Önemi
  • Kurumdaki İnanışlar ve Davranışların Tespiti ve Geliştirme Çabaları
  • Kurumsal Aidiyet Kavramı ve Özellikleri
  • Kurumsal Aidiyet, Çalışanlar ve Kurumun İletişim Türleri
  • Kurum Kültürü ve Performans 
  • Kurum Kültürü ve Değişim
  • Aidiyet ve Kurumsal Bağlılık
  • Sessizlik ve İletişime Etkisi
  • Tükenmişlik ve Psikolojik Kontrat
  • Aidiyet Yaratmanın Püf Noktaları
  • Değerlendirme ve kapanış

Eğitim Yöntemi:

Eğitim öncesi anket uygulaması, interaktif anlatım, bireysel ve grup çalışmaları, uygulamalar, eğitim sonrası anket uygulamaları.

Katılımcı Profili;

  • Tüm Çalışanlar

Süre;

  • 1 Gün (16-18 Kişi)

Bizimle İletişime Geçin

Adres

Ağaoğlu My World Barbaros Mh. Dereboyu Cd. Fesleğen Sk. B2 Blok D. 82 Ataşehir – İstanbul

info@yalindanismanlik.com.tr
(532) 293 9439

Tüm hakları saklıdır | Copyright 2021   Website made by More IT