Proje Yönetimi Eğitimi, katılımcıya genel bakış açısı kazandırmayı, bu konuda tüm dünyada kabul edilen standartlar ve kurumsal firmalar tarafından sıkça kullanılan teknikler hakkında bilgi vermeyi amaçlamaktadır. Vaka çalışmaları ile iş hayatındaki problemlere pratik çözümler geliştirmeyi göstererek, farklı şirket kültürlerinde değişen şartlara göre sürdürülebilir başarıya ulaşmak için bir projenin nasıl yürütülmesi gerektiği (planla-uygula-kontrol et) ile ilgili yetkinliği kazandırır.
Eğitimle birlikte elde edilen kazanımlar aşağıda verilmektedir :
Projede görev alan kişilere rolünden bağımsız olarak genel bir bakış açısı vermek
Proje yönetim teknikleri konusunda genel bilgi sahibi olmak
İş fikrini projelendirmek ve yönetsel yetkinliklerini geliştirmek
Proje ekip üyelerinin gerekli yetkinlikleri kazanmalarını sağlamak
Eğitim İçeriği
- Proje Yönetimine Giriş ve Temel Kavramlar
- Entegrasyon Yönetimi
- Kapsam Yönetimi
- Zaman Yönetimi
- Maliyet Yönetimi
- Kalite Yönetimi
- İnsan Kaynakları ve İletişim Yönetimi
- Risk Yönetimi
- Tedarik Yönetimi
- Paydaş Yönetimi
- Proje Yönetimi Metodları : Waterfall vs Agile
Katılımcı Profili
- Üretim, Ar-Ge, kalite, tedarik zinciri, inşaat ekiplerinde proje bazlı işlerde görev alan mühendis, uzman ve yöneticiler
Eğitim Süresi: 2 Gün