Proje Yönetimi Eğitimi
Proje Yönetimi konusunda katılımcıya genel bakış açısı kazandırmayı, bu konuda tüm dünyada kabul edilen standartlar hakkında genel otoriteleri anlatmayı ve kurumsal firmalar tarafından sıkça kullanılan teknikler hakkında bilgi vermeyi amaçlamaktadır.
Vaka çalışmaları ile iş hayatındaki problemlere pratik çözümler geliştirmeyi göstererek, farklı şirket kültürlerinde değişen şartlara göre sürdürülebilir başarıya ulaşmak için bir projenin nasıl yürütülmesi gerektiği ile ilgili çizilen yol haritasının planlanması-uygulanması-kontrol edilmesi döngüsü hakkında katılımcılara yetkinlik kazandırır.
Kazanımlar
- Bir proje içerisinde görev alan kişinin kendini geliştirerek kuruluşun katma değer sağlamayı amaçlamak ve pozisyondan bağımsız tüm proje paydaşlarına genel bir bakış açısı vermek,
- Proje yönetim teknikleri (planlanması, uygulanması, kontrol edilmesi, önlem alınması) konusunda genel bilgi sahibi olmak,
- İş fikrini projelendirmek ve yönetsel yetkinlikleri geliştirmek için ihtiyaç duyulan donanımı kazanmak,
- Kurumsal firma çalışanlarının en ihtiyaç duyduğu ve iş verimliliğini artırmak için tüm dünyada geçerli bu standartlar hakkında bilgi sahibi olmalarını ve gerekli yetkinlikleri kazanmalarını sağlamak
Eğitim İçeriği
- Proje Yönetimine Giriş ve Temel Kavramlar
- Entegrasyon Yönetimi
- Kapsam Yönetimi
- Zaman Yönetimi
- Maliyet Yönetimi
- Kalite Yönetimi
- İnsan Kaynakları ve İletişim Yönetimi
- Risk Yönetimi
- Tedarik Yönetimi
- Paydaş Yönetimi